Bel Aktie Vriendenloterij

Op 28 februari, zullen wij (net zo als twee jaar geleden), een Bel Aktie houden onder begeleiding van De Vriendenloterij! Wij zijn op zoek naar ca. 10 personen die op donderdagavond een paar uurtjes tijd en zin hebben in het telefoon panel plaats te nemen, zodat we op deze manier loten kunnen verkopen. Van het

Deelname minimarathon

Aanstaande zaterdagavond, 5 januari start wederom ons Vierspanteam Edwin van der Graaf tijdens de spectaculaire indoor marathon bij Ruitersport de Kroo, te Nieuw en Sint Joosland.Het wordt spannend voor Edwin, want er hebben nog 5 andere vierspanmenners ingeschreven, dus mooie, sportieve concurrentie! KOM KIJKEN EN AANMOEDIGEN!😄 Naschrift: Team Edwin van der Graaf heeft deze mooie

Nieuwjaarshow 12 januari om 19.00 uur

Wij danken u voor uw vertrouwen en steun in het afgelopen jaar en gaan samen voor een succesvol 2019 !!!

Opgenomen in het B-kader KNHS!

Hard work pays off!  Wij zijn super trots dat ons vierspanteam Edwin van der Graaf opgenomen is in het B-kader KNHS! De nationale kaders bestaan uit de beste combinaties van Nederland. Zij worden begeleid door de bondscoach en kunnen geselecteerd worden voor internationale kampioenschappen en landenwedstrijden. Wat is een nationaal kader? Een kader bestaat uit een

20 oktober 2018 deelname Vierspanteam Edwin van der Graaf Indoor Zwartewaal!

Zaterdag 20 oktober staat het bij Stal De Ronde de hele dag bol van de paardensport. De absolute climax op zaterdagavond: de internationale vierspanrubriek! Vijftien internationale top vierspanrijders, waaronder het Vierspanteam Edwin van der Graaf, zullen zaterdagavond de strijd met elkaar aanbinden! Maar ook de mooie basis-mensport met deelnemers en paarden uit heel Nederland, (waaronder

6 april 2019 Voorjaars MenSpektakel Outdoor

Zaterdag 6 april 2019,organiseren PSC De Dijkgraaf en PSV De Sasruiters, met ondersteuning van Stichting Vierspan Zuid-Holland het Outdoor VoorjaarsMenSpektakel! De deelnemers, jong of oud, ervaren of niet, kunnen een mooi wegtraject en 6 spectaculaire hindernissen, waaronder de waterbak en heuvel hindernis trachten te bedwingen. Kom meedoen, of kijken en genieten van onze prachtige mensport!

Mini-marathon en sponsordag zaterdag 19 mei 2018

Zaterdag 19 mei 2018 organiseerde SVZH bij PSC de Dijkgraaf een mini-marathon en sponsordag. Er was weer een spannend parcours gebouwd met o.a. waterbak en heuvel waar deelnemers op alle niveaus zich konden uitleven. Aan het eind van de dag werd de trekking gedaan van de Tombola, mooie prijzen waaronder een platbeeld TV, E-reader, menbewijscursus

Kijk bij de boer

Kijk bij de boer was een groot succes ! Ondanks de regen in de ochtenduren wisten heel veel mensen Manege PSC De Dijkgraaf te vinden.

Outdoor VoorjaarsMenSpektakel

Zaterdag 17 maart 2018 organiseerde PSC De Dijkgraaf met ondersteuning van Stichting Vierspan Zuid-Holland het Outdoor VoorjaarsMenSpektakel! Er was een mooi wegtraject en hindernissen gepland maar helaas koningwinter was nog niet klaar met het winterweer. Door de extreme kou is er besloten om van een outdoor een indoor te maken. De deelnemers die toch konden